sobota, 25 lipca 2015

Porada dla Działkowców......................CO PODAĆ DO GRILLOWANEGO MIĘSA?A może jako przystawkę.Przyszło mi to do głowy  gdy wczoraj w pośpiechu szykowałam sobie coś ,czego przygotowanie nie wymaga wiele czasu.
Wzięłam główkę salaty [niedużą} i wkroiłam do  niej kawałek ,taki gruby miałam plaster żółtego ostrego sera [około 15 dkg].Były to nawet dość spore kawałki 1cm. x 1cm.Dodałam  cukru,soli i octu balsamicznego i kilka łyżek oleju.Wymieszałam.Do tego pół małej paczki solonych krakersów,bo druga polowa była dla psa.Nie czułam głodu............wszak to było kaloryczne.W każdym razie nie zgłodniałam do wieczora.Ponieważ przygotowanie tej przystawki nie wymaga wiele czasu,może warto pokusić się o jej wykonanie na działce?..............a może z własnej sałaty?

A jeżeli chodzi o własną sałatę? to.....................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz