niedziela, 20 września 2015

A jednak to jest prawda: by nie chwalić  dnia przed zachodem słońca ,a żony przed śmiercią.I tak myślę że też ma to zastosowanie w przeciwnym kierunku .Nie będę zatem się zastanawiać po co w szkole średniej miałam obowiązkowe lekcje  PW..................Przysposobienie Wojskowe.Bardzo dobre wyniki ze strzelania może pod koniec mojego życia się przydadzą.Nie wiem tylko czy oko takie  jak wtedy?Trzeba by sprawdzić.

Jednak przed tym może jeszcze ............... jak to prawidłowo winno się" zakładać"sad i co w nim posadzić.Jak z pewnością zauważyliście moje rady są dość ścisłe .Jednak ,  do niczego nie zmuszam ja tylko informuję jak być powinno . Z tego co mnie uczono podaje już tylko najważniejsze ,najistotniejsze informacje.Bardziej uprościć się nie da  i ewentualnie od czegoś odstąpić.

W związku z tym.......................cd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz