czwartek, 8 grudnia 2016

"Choć ma piękne obyczaje,kto pyszny,brzydkim się staje."polskie.
"Pycha przed upadkiem chodzi."polskie.
"Pycha się w niebie urodziła,a w piekle mieszka".polskie.
O ! - i warto to wziąć pod uwagę.O sobie myślę, o sobie.Obiecuje poprawę.

I jakby to było gdyby moja koleżanka ,a jednocześnie wierna czytelniczka nie wymyśliła  dla mnie jakiegoś tematu,jakiegoś zadania.............".Kobietom łatwiej kupić prezent,ale co kupić 
mężczyźnie  ?." powiedziała to w nawiązaniu do mojej  porady dotyczącej prezentu pod postacią kwiatów.Tak mi to jakoś przyszło do głowy,bo przypomniałam sobie o storczykach ,że one wyjątkowo  dostarczają w nocy tlenu ,podobnie jak i skrzydłokwiat.Bowiem inne tlen pobierają i z tej przyczyny nie powinny stać  w pomieszczeniach gdzie się śpi....................no i się 
"wpakowałam " w temat prezentowy.I co tu wymyślić dla panów ?........................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz