piątek, 9 grudnia 2016

"||Nie warzy miarka,ale dobra kucharka"polskie.
"Kucharz zawinił ,kota powiesili."norweskie.
"Nie wszyscy są kucharzami,co noszą długie noże."niemieckie.
Właśnie wyszłam z kuchni.Od wczoraj pracowałam nad kolorowymi sałakami.Czasem myślę,że nie  jestem normalna.Jakieś odchylenia  zwane :KULINARNE  chyba mam.Ale wymyśliłam trzy sałatki ,w trzech kolorach.A ponieważ mam trzy, jednakowej wielkości salaterki ,już je napełniłam  i w zestawie trójkąta ładnie się prezentują.Ciekawa jestem co orzeknie moja koleżanka ? a co jej chłopcy ? Oczywiście, nie powinni spodziewać się jakiejś rewelacji bo przecież wykorzystuje znane wszystkim warzywa i pozostałe składniki. Tym razem -  jednak  chodziło mi o zachowanie kolorystyki.Trzy sałatki,trzy kolory.
A zatem ......................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz