piątek, 9 grudnia 2016

Pierwsza sałatka jest w kolorze ZIELONYM: Podaje w małych porcjach,które można powiększyć.
1 puszka zielonego groszku .4 łyżki drobno posiekanego  selera naciowego 2 jaj na twardo i 4 łyżki majonezu .Do tego 1 spory pęczek drobno posiekanego szczypioru.Wszystko razem wymieszać ,posypując po wierzchu jeszcze odrobiną szczypioru. 
W takich proporcjach zrobiłam tę sałatkę,spróbowałam i nieco posoliłam i dodałam łyżeczkę cukru i jeszcze trochę majonezu.Dla mnie ..................pycha.
I przyznacie ,że pracy przy niej niewiele i że można ja zrobić dzień lub nawet dwa wcześniej nie na ostatnią chwilę ,by nie paść ze zmęczenia jak to przed świętami i przed przyjściem gości.Cała praca,ta w ostatniej chwili ,to wyjęcie z lodówki.
Podobnie jest  z sałatką w kolorze żółtym................zdecydowanie żółtym.A pracy przy niej jeszcze mniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz