wtorek, 6 grudnia 2016

Dziś  Św.Mikołaja .Ale to nie dziś przynosi on prezenty.A  ,właściwie czemu nie ? Czy to będzie dziś,czy 24 grudnia ,zawsze ma on problem co przynieść ,czym obdarować. ? No - to ja mu podpowiem.Ponieważ pewna osoba w roku ubiegłym taki właśnie prezent otrzymała i była nim zachwycona autentycznie i szczerze ,nie udawała, ztem polecam.Proszę się nie obawiać,że już jest znany taki prezent ,bowiem to nie było w kraju, to było za granicą.Za moja poradą i podziękowania dostałam. Oj ! - dostałam.
To taka jest ta moja propozycja prezentu na zimowe święta.To prezent wnoszący wiosnę do domu.
W zależności od kwoty przeznaczonej na..........mogą być to trzy ,dwie,lub jedna doniczka storczyków.Jak trzy ,to każdy storczyk w innym kolorze.Nie,nie ,to nie wszystko.W zależności od ilości kupujemy w sklepie z koszykami lub na bazarku ,wiklinowy ładny ,praktyczny potem,po wykorzystaniu koszyk.Po wykorzystaniu,to jest po pewnym czasie może posłużyć do przewożenia artykułów spożywczych np. na działkę.Z tym koszykiem idziemy do kwiaciarni i po włożeniu do niego przez kwiaciarkę do doniczek i gałązek iglaków prosimy o bogate przybranie.Ta ozdoba bardzo będzie wskazana w sypialni.Nie tylko będzie zdobić ,ale także działać bardzo pozytywnie na śpiących tam.Bowiem w odróżnieniu od innych doniczkowych hodowanych w domu storczyk i [skrzydłokwiat także] w nocy pobierają dwutlenek węgla a oddają tlen .................takie to pożyteczne i jednocześnie piękne rośliny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz