środa, 7 stycznia 2015

A CO DO NAZWISK POLSKICH OCZYWIŚCIE  TO MAJĄ SWOJE POCHODZENIE OD SĄSIADÓW.............i tak np Nowak to Czechy lub Słowacja .Kowalski to Niemiecki  Szmit,a Pawłowski to Rosyjski Pawłow.Ja jestem Pawłowska ,a mój  pradziadek jeszcze był Pawłowem i mieszkał na Krymie i podobno  był bogaty więc może będę wzięta pod uwagę przy podziale jaki cały czas ma miejsce................ha,ha,ha.Ale jeszcze nazwiska kończące się na "icz" np Pisarkiewicz,Markiewicz itd to  naleciałości  Litewskie.To tyle na dziś,a jutro? jutro chyba nieco póżniej bo pierwszy czwartek miesiąca to dzień dla mnie.............kosmetyczka.

1 komentarz:

  1. A może ten dziadek był ubezpieczony.....
    Interesujący jest ten wykład o pochodzeniu nazwisk. Ciekaw jestem, gdzie pojawił sie pierwszy Mazur. Ciotko Malinko - będę zobowiązany

    OdpowiedzUsuń