piątek, 15 stycznia 2016

Cóż ja mogę o tej porze  -  niewiele.Ale to niewiele stanie się  wiele jak Bóg da .............jutro.A tymczasem pozwólcie na niewielką prywatę.Są takie poradnie w Łodzi gdzie jest bardzo miły personel a to Poradnia przy ul.Bydgoskiej i przy Murarskiej.Dziękuję wszystkim tam zatrudnionym za uśmiech i ciepłe podejście do pacjenta  i za to  że czuje się tam bardzo dobrze.

A teraz:Wraca Szkot do domu ,a tam na kanapie siedzi diabeł."Jak tu wszedłeś pyta"?"Przez komin",odpowiada diabeł.Szkot chwyta za telefon,a diabeł prosi "nie dzwoń na Policję , zaraz sobie pójdę".Na to Szkot "na jaka Policję,dzwonię do kominiarza by przez najbliższy miesiąc nie czyścił komina".

No - to pozostał mi jeszcze temat mrożenia i zamrażania i choć wiem,że i tak zrobicie po swojemu ,jednak poinformuję co wolno,a co nie wolno zamrażać.Ja tego nie wymyśliłam,zatem ewentualne niezadowolenie z tej informacji,nie do mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz