sobota, 4 czerwca 2016

"Gdyby zazdrość przynosiła gorączkę,cały świat  miałby dreszcze."duńskie.
O ! -  i z tym się zgadzam,a Wy? drodzy Moi Czytelnicy?

Ale,ale ,my tu sobie gadu gadu ",a tam Niemcy się zbroją,a Ruskie już w lesie stoją,"mawiał mój sąsiad Stefan i to mobilizowało go do pacy na działce."A tam ", powtarzał dość, często."Bo ty wpadniesz na chwilę i zrobisz  więcej jak ja przez godzinę", co oczywiście  nie było prawdą.Ja wiem o co mu chodziło.Jemu chodziło o pochwałę,jak to ładnie  i z pewnością,ładniej jest na jego działce ,jak na mojej.I wcale nie należy się temu dziwić,bo człowiek potrzebuje pochwały i akceptacji - stwierdziłam sama  po przedwczorajszym wykładzie.

O ! - właśnie  .Warzywa kapustne .Jakie to maja właściwości zdrowotne i jak i ,pod jaka postacią je konsumować by poza tymi właściwościami jeszcze były smaczne......................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz