czwartek, 25 sierpnia 2016

Pelargonie................najmniej zawodne w hodowli mogą rosnąc w słońcu i też w lekkim cienieniu np .  na balkonie ,lub parapecie o wystawie południowej ,wschodniej ,a także zachodnie.Z tym jednak,że najmniej zawodne są bluszczolistne na które Państwo mówicie,pnące.Co najwyżej ,ewentualnie,zwieszające się.Ale już niecierpki?Czemu tak się nazywają?.Będą najlepiej rosły na oknach i balkonach od strony północnej, a na działkach tam gdzie pada cień  od koron drzew.Jeżeli chodzi  o kwitnienia wszystkich innych roślin ozdobnych,by trwało jak najdłużej należy ja nawozić  ,najlepiej przy każdym podlewaniu bo niestety ta ilość ziemi w której rosną nie wystarcza  na kwitnienie ,co najwyżej na mizerną wegetację.

Własnie zadzwoniła moja koleżanka z jakimś pytaniem ,ale jak usłyszała jakim głosem mówię to nakazała mi natychmiastowe położenie się do łóżka , a nie sprzątanie"krajobrazu po bitwie".Wiem,że chętnie pomogłaby mi ,ale z kolei ja jej zabroniłam by nie zarazić ani jej ani dzieci,choć kiedyś pewien lekarz uświadomił mi jak to się dzieje,że jedni się zarażają  a inni nie.Ci jedni to osoby spełniające  warunki.Jakie ?Gdy człowiek jest przepracowany przemęczony niewyspany i wychłodzony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz