czwartek, 5 marca 2015

A teraz coś  [moje spostrzeżenia ] dla odchudzających się.Otóż zauważyłam że wieczorem tj po 19 ej  każde danie nawet bardzo dietetyczne niestety w tłuszcz się zamienia Kiedyś zjadałam jabłko około 21 ej i nawet to powodowało brak spadku wagi.Zatem zamieniłam go na marchewkę.I jest rezultat.Czasem też zamiast marchewki jem porcję zielonego groszku ,surowego,wcześniej rozmrożonego.Sprawdza się to co mówią dietetycy "warzywa,owszem ,proszę bardzo,ale z owocami raczej ostrożnie postępujemy. Zatem jabłko nie na noc a w dwie godziny po obiedzie.Polecam też wystrzeganie się winogrona..................bo to kalorie jak od schabowego.Na zakończenie  proszę ewentualnie poczytać starsze moje posty.Tam jest wiele przepisów dla osób odchudzających się.A co ja jeszcze wymyślę na nadchodzące Święta  Wielkanocne,to tym podzielę się z Państwem.Aha  marchewka tylko surowa jest mało kaloryczna ,gotowana już nie.Zachodzą w niej pewne procesy chemiczne  zwiększające ilość cukru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz