wtorek, 26 stycznia 2016

W pewnej reklamie telewizyjnej,występuje koza,która mi się podoba i na tę okoliczność takie przysłowia:"Jak kozie pomagali ,to jej ogon urwali."I dla tego ma krótki.No to sprawa się wyjaśniła."Koza kapustę dostrzegła,płotu już nie."No i wyobrażam sobie jak ten płot wygląda.

Ale ja pamiętam jak mój ojciec pokpiwał sobie ze mnie gdy uczyłam się języka niemieckiego.Mówił........"Majne muter ,moja matka ,sprzedawała epfel jabłka.Przyszła do niej  cige koza i wyjadła jabłka z woza." Że ,to niby ,tak wygląda mój niemiecki. To tyle tytułem wstępu ,w ten bardzo smutny dzień,.Nie wiem jak u Was Kochani ale u mnie jest ciemno,szaro brudno i topnieje śnieg.,Całe szczęście ,tylko w tym,że do wiosny coraz bliżej i dnia przybyło już     GODZINĘ.........HURAAAAAAAA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz