niedziela, 21 lutego 2016

Za dużo tematów w mojej głowie i wciąż za mało czasu na ich przekazanie.I wiecie  co? Ja chyba wrócę na pełny etat ,bo tak mi się wydaje,że wtedy czasu miałam  więcej.A moje koleżanki pytają mnie............."kiedy przejdziesz na emeryturę?".........."..przecież jestem". "Ale -  na prawdziwą kiedy - pytają".

Wiosna tuż tuż i tematów działkowych mnóstwo.Tymczasem jakoś "padło" na wilki.I takie oto dwa przysłowia.Nie,nie,niczego i nikogo nie dotyczą,tylko wilków.
"-Kto chce z wilkami przestawać musi wyć jak one."polskie
-"Choćbyś życie swe włożył  w wilka wychowanie,szkoda trudu,wilk wilkiem i tak pozostanie."perskie.

Teraz ,zaraz powrócę do tematu który kilka dni temu  forsowałam.A konkretnie chodzi mi o właściwości zdrowotne warzyw.O owocach  i ich właściwościach postaram się nieco ,później.A jeszcze dziś mam w planie '"pociągnąć" ...........jak to onegdaj bywało?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz