niedziela, 14 czerwca 2015

Wypróbowałam  !   TO JEST PYSZNE.Nigdy nie pozostawiam resztek wina w butelkach.Robię z nich kostki lodu i zużywam dodając do drinków.Tum razem spróbowałam  wykorzystać je w inny sposób. Dodałam  do zmiksowanych truskawek.Jako deser dla dorosłych oczywiście .,coś nieporównywalnie smacznego.I choć jest taki klasyczny duet ,truskawki i szampan.Moje zmiksowane truskawki są chyba jednak smaczniejsze z kostkami lodu z zamrożonego wina ziołowego.Takie pachnące kostki Wermutem  plus truskawki.,mniam,mniam

W ramach różnych prób zamroziłam też kostki Ginu i Żubrówki.Te z kolei dodałam do piwa ,ależ PYCHA.Mnie osobiści lepiej piwo komponuje się z Żubrówką,To może być podane przed obiadem i do tego kostki ostrego sera na patyczkach.Taka niewinna  nie wymagająca pracy przystawka.  -  

No  -  nie wiem co z powodu upałów przyjdzie mi jeszcze do głowy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz