środa, 15 kwietnia 2015

"A ja tam posadzę sobie w tym roku na balkonie tylko bratki i stokrotki...........bo kocham te rośliny",usłyszałam od pewnej osoby takie oświadczenie."Bo latem pani nie będzie,latem pani wyjeżdża?"dodałam od siebie".Nie nie wyjeżdżam  '\odparła ona."Tej osobie i wszystkim ,którzy zamarzyli sobie bratki i stokrotki na całe lato............wyprowadzam z tak błędnych marzeń.To są rośliny krótkiego dnia i,niezbyt wysokiej  temperatury.Gdy dzień się wydłuża ,a temperatura podnosi rozpoczynają przejście w stan spoczynku ,charakteryzujące się zakończaniem kwitnienia i drobnieniem kwiatów,a potem też zasychaniem częściowym w prawdzie, rośliny.Mój sąsiad Stefan powiedziałby,że zdziczały.I bratki stokrotki ,są ładne tylko do połowy czerwca............maksymalnie.To takie" gwiazdy wczesnego,lecz krótkiego lotu"Cale lato natomiast będą kwitły i to bardzo obwicie kwitły pelargonie .Ale pomimo wszystko dobrze je zasilać nawozem...........UWAGA !!!!!!!! DO ROŚLIN KWITNĄCYCH I TO PRZY KAŻDYM PODLEWANIU...........PRZY KAŻDYM, .......................NIE CZYTAJĄC CO JEST W ULOTCE.ROBIĘ TO PRZEZ WIELE LAT.Mój balkon jest niewidoczny latem,bo skrywają go kwiaty pelargonii bluszczolistnej  [ te zwieszające] i zwykłej [ tej stojącej].Z resztą chyba już kiedyś o tym pisałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz