niedziela, 24 lipca 2016

"Im większa głowa ,tym silniejszy jej ból."serbskie.

No nie - tego, to nie wiedziałam,dopiero wyjaśniło mi to przysłowie.
Ale ja tu sobie gadu, gadu,a sprawy działkowe czekają.Nie wiem tylko czy będzie je miał kto czytać,bowiem przy takiej pogodzie to chyba wszyscy są na działce własnie.Tylko ja, jak ta głupia  siedzę i piszę.A właśnie jest godz.10,00
Mam też prośbę do moich Drogich Czytelników.Ponieważ czeka mnie pewne przedsięwzięcie ,by się udało osoby wierzące proszę o jedną Zdrowąśkę ,a niewierzące by przez chwile pomyśleli.............."niech jej się to uda, niech uda."O tej sprawie napiszę za kilka dni.
No - to jestem trochę spokojniejsza i mogę przystąpić do omawiania ................Co tam w kwaterze sadowniczej słychać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz