sobota, 30 lipca 2016

Rozpoczynam przysłowiami ...............dla  szefów.
"Nawet siedmiu czeka na jednego,jeżeli ten jeden jest szefem."francuskie
"To,że nieobecni szefowie nie mają racji,wcale nie oznacza,że obecni rację mają "duńskie
"Pierwszorzędni szefowie,mają pierwszorzędnych pracowników,drugorzędni - czwartorzędnych."amerykańskie.
Nie myślę bym się szefom naraziła.Chyba  nie.Jak ja  byłam szefową starałam się postępować wg. reguły którą przekazał mi kolega z dłuższym stażem szefowania.Powiedział - pamiętaj !"Najpierw człowiek ,potem sprawa."Myślę,że moi podwładni to zauważyli i chyba źle mnie  nie zapamiętali.Zawsze wiosną prosiłam by napisali i dali mi grafik kiedy kto chce myć okna i  ten dzień dawałam im wolny.I wiecie co ? To zapamiętali najbardziej.Czasem,  już na emeryturze ,spotykałam ich i pytałam jak tam się pracuje z nowym szefem? Zawsze słyszałam,że nie interesuje go kiedy umyją okna.Czyli co? Czyli chyba dobrze mnie wspominają.

A  będzie zaraz coś co przyszło mi do głowy i chyba warto  o tym napisać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz